Ostatnie poprawki zrobiono jeszcze przed premierą. Co dokładnie uległo zmianie?

Od premiery Diablo IV minął już tydzień. Zdecydowanie można stwierdzić, że gra okazała się sukcesem. Warto jednak wspomnieć, że Blizzard zdecydował się na ostatnie poprawki jeszcze przed premierą. Co dokładnie uległo zmianom? Okazuje się, że firma zdecydowała się na modyfikacje niektórych klas postaci. Choć zmiany mogą wydawać się niewielkie, to jednak mają spory wpływ na rozgrywkę.

Flame Shield – umiejętność czarodzieja uległa delikatnej zmianie. Od aktualizacji wymaga odczekania czasu “schłodzenia” po umieszczeniu go w dodatkowym gnieździe zaklęcia.

Inner Sight – to talent specjalizacyjny. Od wdrożenia aktualizacji, posiada czterosekundowy czas odnowienia.

Lightning Dancer's Aspect – to umiejętność Druida. Zwiększono w niej stałe obrażenia z aspektu.

Pulverize – to umiejętność Druida. Zmniejszono w niej szansę na szczęśliwe trafienie do 25%.

Lightning Storm – zwiększono obrażenia tej umiejętności Druida do 40%.

Grizzly Rage – zwiększono bonus do obrażeń tej umiejętności Druida do 6/12/18%.

Obsidian Slam – to specjalizacja Druida. Zwiększono liczbę zabójstw wymaganych dla bonusu, który można z niej uzyskać. Teraz trzeba dokonać ich aż 20.

Calm Before the Storm – to specjalizacja Druida. Zmniejszono w niej szansę na szczęśliwe trafienie do 10%.

Blood Lance – to umiejętność Nekromanty. Zwiększono jej obrażenia aż do 80%.

Army of the Dead – to również umiejętność Nekromanty. Zmniejszono jej czas odnowienia do 70 sekund oraz zwiększono obrażenia.

Blood Wave – w tej umiejętności Nekromanty, zwiększono natomiast obrażenia, aż do 120%.

Shadowblight - zwiększono bonus do obrażeń z pasywnej umiejętności Nekromanty z 20% do 22%.

Challenging Shout – to umiejetność Barbarzyńcy. Redukcja obrażeń, która jest przyznawana w trakcie jej trwana została zmniejszona do 2% na danym poziom umiejętności.

Bold Chieftain's Aspect – aspekt Barbarzyńcy również uległ zmianie. Zmniejszono redukcje jego czasu odnowienia do 1,0-1,9 sekundy na wroga w pobliżu.

To jednak nie wszystkie zmiany. Blizzard zmodyfikował także ilość zdrowia przeciwników. Potwory na wyższych rangach, od wprowadzenia aktualizacji mają podwyższone punkty w obrębie tej statystyki.