reklama

Cyberpunk 2077 z poprawkami przed premierą DLC. Zobacz co wprowadza patch 1.63

Raiu | 27.06.2023 21:55

Już niedługo do Cyberpunka 2077 zostanie wydany pierwszy, a zarazem jedyny dodatek. Z tego powodu, niedawna aktualizacja wprowadziła ważne zmiany, które mają za zadanie przygotować produkcję na nadchodzące DLC. Co dokładnie wprowadził patch 1.63? Znamy odpowiedź na to pytanie. Poznaj listę najważniejszych zmian.

Cyberpunk 2077 patch 1.63
Cyberpunk 2077 patch 1.63 | CD Projekt RED, CC BY-SA 2.0 <https://creativecommons.org/licenses/by-sa/2.0>, via Wikimedia Commons
Obserwuj nas w Google News i otrzymuj codziennie podobne informacje

CD Project RED przygotowuje Cyberpunka 2077 na nowy dodatek. Patch 1.63 wprowadza ważne zmiany

Dodatek do Cyberpunka 2077 wyjdzie już naprawdę niedługo. Z tego powodu CD Project RED postanowiło wprowadzić ważne zmiany w podstawowej wersji gry. Przed 26 września wszystko musi być gotowe. Aktualizacja zawiera między innymi poprawki błędów, które były zawarte niektórych zadaniach głównej kampanii oraz usterki graficzne. Warto przyjrzeć się jednak całej liście. Najważniejsze zmiany, które powinny ucieszyć graczy, dotyczą samego głównego bohatera. Od wprowadzenia patcha, V nie umiera już w losowych momentach rozgrywki. Co więcej, postacie nie blokują się już podczas dialogów oraz nie znikają na oczach gracza. Naprawiono także błędy w kontraktach. Od teraz nie blokują się już one na etapie „nieodkryte”.

Patch 1.63 – najważniejsze zmiany

Zmiany w zadaniach:

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego wybranie niebieskiej opcji dialogowej podczas dwukrotnego dzwonienia do Mitcha mogło spowodować trwałe zatrzymanie rozmowy na ekranie.
  • Chippin' In - teraz możliwe jest zbadanie wszystkich wskazówek na temat Ebunike, zanim zostanie się wykrytym.
  • Gimme Danger - Naprawiono błąd, przez który w dzienniku nie było już żadnych celów.
  • Lightning Breaks - aprawiono błąd, w wyniku którego Panam nie był obecny przed garażem i zamiast tego pojawiał się w motelu.
  • Never Fade Away - Naprawiono błąd, przez który Łotrzyk znikał z kanapy w Atlantydzie, blokując postęp.
  • Only Pain - Naprawiono błąd, przez który nie można było ukończyć celu „Pokonaj gliniarzy”, ponieważ policjantów nie było w zamierzonym miejscu.
  • Play It Safe - Naprawiono błąd, przez który Takemura nie dzwonił, aby rozpocząć misję parady.

Zmiany w otwartym świecie:

  • Gig: Last Login — Naprawiono błąd, w wyniku którego można było podnieść przedmiot zadania przed aktywacją zadania, przerywając przebieg misji. Gig: Going-away Party – Naprawiono błąd, przez który nie można było wsiąść do samochodu z Flavio.
  • Gig: Guinea Pigs - Wszystkie roboty bezpieczeństwa w hotelu teraz prawidłowo biorą udział w walce.
  • Reported Crime: Blood in the Air— Naprawiono błąd, przez który zadanie zacinało się na celu „Przeszukaj skrzynię” nawet po przeszukaniu skrzyni.

Zmiany dotyczące grafiki:

  • Naprawiono problem polegający na tym, że po włączeniu DLSS na krawędziach niektórych obiektów pojawiały się jasne, kolorowe błyski. Poprawiona wydajność generowania ramek DLSS na procesorach AMD ( na komputerach osobistych).
  • Rozwiązano problem wpływający na wydajność na konsoli Xbox Series X|S po graniu przez dłuższy czas.
Artykuły z kategorii
Artykuły z portalu